وبلاگ شخصی سید علیرضا جعفری

مواردی که مطالعه میکنم و به ذهنم جالب میرسه رو با اندکی تعدیل منتشر خواهم کرد

وبلاگ شخصی سید علیرضا جعفری

مواردی که مطالعه میکنم و به ذهنم جالب میرسه رو با اندکی تعدیل منتشر خواهم کرد

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

برآورد هزینه قیمت طراحی وب

بنده دیدم خیلی از دوستان در نحوه ارائه قیمت طراحی وب سایت مشکل دارن و سعی کردم تجربه ام رو با عزیزان به اشتراک بذارم در قالب یک مقاله ساده...

البته چند نکته مورد نیاز هست جهت ارائه قیمت که اگر تمایل داشتند دوستان میتونم چکیده 3-4 کتاب مدیریت و بازاریابی رو خدمت عزیزان بصورت تیتر وار عرض کنم تا مواردی رو جهت اجرای پروژه ها در حوزه های مذاکره و اجرای پروژه خدمتتون عرض کنم

خب برسیم به اصل مطلب؛معیارهای ارائه قیمت طراحی وب سایت:

  1. میزان بودجه مشتری
  2. میزان زمان مصرفی
  3. اورجینال یا نال بودن افزونه ها
  4. سبک کار و نوع برنامه نویسی
  5. طراح و مجری وب سایت
  6. گرافیک وب سایت
  7. میزان بهینه سازی وب سایت
  8. میزان ایمن سازی وب سایت
  9. هاست و دامنه
  10. شهر محل اجرای پروژه
  11. مدت زمان ارائه خدمات و پشتیبانی
  12. میزان انتظارات مشتری
  13. سطح همکاری کارفرما با شما (مجری)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی